Szanowni Klienci, informujemy, że do wszelkich zapytań dotyczących biżuterii w sklepie www.moissanit.pl, zwrotów lub ewentualnych reklamacji do Państwa dyspozycji pozostaje Biuro Obsługi Klienta pod numerem +48 531 519 160 lub mailowo: sklep@moissanit.pl.
Wiemy jak ważny i trudny może być wybór biżuterii na wyjątkową okazję, dlatego aby jeszcze bardziej uprościć zakupy w naszym sklepie, przygotowaliśmy szereg najważniejszych informacji.
Czy biżuteria pakowana jest w ozdobne pudełeczko?
- Tak, każdy produkt pakowany jest w ozdobne pudełeczko gratis.
- Każdy produkt ma indywidualny czas realizacji. Informacja o czasie realizacji znajduje się bezpośrednio przy produkcie.
- Czas wysyłki to ok. 1-2 dni robocze.
- Tak, wysyłamy wszystkie produkty na całym terenie UE, za dodatkową opłatą za przesyłkę międzynarodową w wysokości 80zł.
- Nie, biżuteria wykonana ze złota oraz srebra pozłacanego nie podlega zwrotom i wymianom. Natomiast istnieje możliwość bezpłatnej korekty rozmiaru.
- Tak, w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Koszt przesyłki zwrotnej jest po stronie Klienta.
- Tak, realizujemy indywidualne realizacje projektów dla naszych Klientów. Jeśli chciałbyś stworzyć swój własny projekt pierścionka napisz do nas na sklep@moissanit.pl pomożemy Ci w zrealizowaniu Twojego własnego pierścionka.
- Tak, jeśli chcesz odebrać swój produkt osobiście, prosimy o przekazanie nam informacji na ten temat w polu "Dodatkowe informacje, uwagi dla sklepu", po przejściu do kasy.
- Proces zwrotu należności rozpoczyna się w chwili, gdy Twoja przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu. Od tego momentu zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie do 14 dni roboczych.
- Tak, koszt ponownego pozłocenia lub rodowania naszej biżuterii to 100zł.
- Nie, projekty indywidualne nie podlegają zwrotom i wymianom.
Ile wynosi czas realizacji dla projektu indywidualnego?
- Czas realizacji w zależności od złożoności projektu i jego akceptacji przez Klienta wynosi do 30 dni roboczych.
Czy na wyrobach jest nabita punca Urzędu Probierczego?
- Tak, każdy wyrób ze złota oraz ze srebra powyżej 5g dostępny w naszym sklepie, posiada punce Urzędu Probierczego w Warszawie.
Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?
- Tak, do 24h od złożenia zamówienia można je zmienić lub anulować, chyba że zmieniło swój status na wysłane, wówczas nie ma takiej możliwości.
Jak dokonać wymiany lub korekty rozmiaru pierścionka?
-
Aby dokonać wymiany/korekty należy:
- Poinformować nas o chęci dokonania wymiany/korekty pod adresem mailowym: sklep@moissanit.pl
- Wypełnić Formularz zwrotu
- Zabezpieczyć i zapakować przesyłkę
- Wysłać dowolną firmą kurierską na adres Moissanit.pl ul. Swarzewska 58 lok.3 01-821 Warszawa tel.692 217 170
Jeśli masz jakieś pytania na które nie znalazłeś odpowiedzi skorzystaj z formularza kontaktowego. Postaramy się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe.
Formularz kontaktowy